فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف ۲۹۵ کیلو و۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر در عملیات های ۹ماهه نخست پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۵۱۲ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیرشدند. 
کد خبر: ۱۰۲۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 05 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"مجتبی جمالی"افزود: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس دلیجان در حوزه مبارزه اثربخش با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به کشف ۲۹۵ کیلوو ۵۷۸ گرم انواع مواد مخدر در 9ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس شهرستان دلیجان ادامه داد:در این عملیات ها تعداد ۵۱۲ نفر در رابطه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که این کشفیات بیانگر افزایش ۱۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با بیان طرح ریزی پلیس دلیجان در پیشگیری از سرقت طی۹ ماه گذشته ۳۱۴ سارق دستگیرو ۳۸۸فقره انواع سرقت کشف شد.
سرهنگ " جمالی" با اشاره به کشف ۴۱۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان دلیجان اظهار داشت: ۱۲۹ قاچاقچی کالا دستگیر و در حوزه کشفیات کالا ۱۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به همراه دارد.
اين مقام انتظامي اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در اجراي طرح برخورد با وسايط نقليه مزاحم و متخلف ۸۷۶ دستگاه خودرو و ۱۸۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان دليجان گفت: برقراري آرامش و ارتقاء احساس امنيت مهمترين خواسته شهروندان از پليس است، پس بايد با برخوردي مناسب با مردم در راستای ايجاد نظم و امنيت قدم برداريم.
سرهنگ "جمالي" با اعلام آمادگي در خصوص برخورد قاطعانه ‌تر در اين خصوص با همکاري شهروندان، گفت: تلفن ۱۱۰به صورت شبانه‌روزي فعال و آماده دريافت اخبار شهروندان در اين رابطه مي‌باشد.
فرمانده انتظامي شهرستان دليجان در خاتمه سخنان خود در خصوص تشديد اقدامات انتظامي در پاکسازي نقاط آلوده به مواد مخدر ،شناسايي و رصد فعاليت سوداگران مواد مخدر ، تدبير امنيت در ورودي و خروجي شهر و کنترل و مهار معتادان متجاهر و پيشگيري از سرقت رااز مهمترين برنامه هاي پيش رو اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار